Update Dag 6

Nytränad. Nyduschad. Nyäten. Nu påklädd också. Den här dagen har hittils börjat som jag vill.
Fortsättningen blir däremot lite knepigare. Har lite ont om stålars just nu, pga att mina förra arbetsgivare inte betalat ut min slutlön, vilket är pengar som jag räknat med att leva för denna månaden.

Mycket tråkigt faktiskt.
Så nu spörs det om jag hinner få ihop pengar till maten som jag ska äta i eftermiddag.... Skit också rent ut sagt.

Träningen idag var i alla fall bra. Det gick över förväntan. Ben stod på schemat. Jag lassade inte på så mycket här heller, utan vill känna mig för ordentligt i alla övningar innan jag brassar på mitt max på 5 reps. Så idag fick det bli följande vikter och övningar:

Knäböj 3x580kg
Benpress 2x8150kg (för lätt, men en bra genomkörare)
Benspark 2x1260kg
Bencurl 2x12fullmag (här kom mjölksyran farande)

Passet gick igenom väldigt skönt och bra. Jag svettades som en tok så fort jag steg utanför gymmet. Skönt! Kreatin är intaget både föra och efter passet vilket ger mig lite extra tryck faktiskt i kraften. Dessutom känns det bra att jag äter mycket protein, för musklerna orkar hela tiden. Trots att kolhydratintaget ligger väldigt lågt. Som sagt väldigt nöjd.

Nu har jag precis ätit måltid nummer 2. Havregrynsgröt med protteshake. Känner mig som en ny människa igen. Har lite eftersvettningar som är lite störande nu när jag ska försöka se lite städad ut. Det är ju 60 års fest ikväll och jag ska stå i garderoben när gästerna kommer. Så hoppas inte svetten fortsätter rinna.

Återkommer eventuellt inatt när jag kommit hem. Annars blir det update imorgon precis som vanligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0