Ryggpass med 118 dagar kvar


Varit på gymmet redan. Ska dra i mig måltid nummer 3 för dagen strax. Blir nog lite lyxigt jordnötssmör på det också tror jag!
Tänker ta mig en skön liten promenad sedan på ca 40min, och få lite frisk luft. En skön tupplur på ca 30-40min tänker jag ha idag också. Måste låta kroppen få återhämta sig ordentligt nu i dagarna. Även om det är kul att träna igen och man vill köra tyngre och tyngre, så måste jag vara smart nu. Kardion skall dessutom trappas upp ändå. Den har varit nästan obefintlig innan.



Gjorde en smart grej igår kväll. Jag köpte 8st jättesmå storlekar utav matlådor. I 7st har jag vägt upp en veckas







förbrukning utav jordnötssmör, och den 8e burken använder jag till före och efter proteinet till träningen. Klapp i ryggen på mig!



Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Glad alla ♥ans dag sötnos! :]



Kolla gärna in min blogg och kommentera mina konsertbilder <3

2009-02-14 @ 13:17:37
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0