Nu köööööör vi!


Sitter och ska klämma min morgonprotte just nu. Sent, jag vet.
Men jag är ledig ganska mycket denna veckan, så jag tänkte ta tillfället i akt och träna så mkt jag hinner. På olika vis förstås.
Tänkte dra igång den där förbannade kardion någon gång. Den har ju inte riktigt blivit av ännu, tack vare mitt konstiga jobb, samt en hel del andra yttre faktorer.

Var iväg igår och slängde ihop mitt ryggpass med axlar och mage-passet. Gick strålande.
Men nästan på vippen att jag inte orkade sista axel seten. Var faktiskt relativt trött i kroppen när jag gick på hantellyft åt sidan. Men med vilja så går det har jag lärt mig. Är det någonstans jag kan coacha mig själv, så är det inne på gymmet.

Fortsätter att se riktigt stabilt ut på marklyften. Gjorde den i smithen igår, eftersom det är det enda som finns att tillgå inne på SATS Arlanda. Känns sådär. Ställningen känns inte naturlig, plus att jag var tvungen att ställa mig tillrätta direkt efter första upplyftet. Vilket inte känns sådär kanon när man har 110kg i händerna.

Mental note: Inge mera marklyft i smithen
.

Förövrigt så känner jag mig så galet stark inne i gymmet numera. Det är helt sinnes!!
Alla övningar, går att ta i lite extra på, och jag får alltid upp dem när jag drar på lite till i vikt. Detta är riktigt kul och motiverande!!

Kommentarer
Postat av: Robin

Tack, kul att höra !! Jag lovar att göra det ;)

Fon bok ser jag =)

2008-12-15 @ 13:56:01
URL: http://robinm.blogg.se/
Postat av: Desi

Åh! Blir så inspirerad och taggad när jag läser om din känsla på träningen just nu- precis vad jag längtar efter!! Jobba på nu :)

2008-12-17 @ 00:38:54
URL: http://www.fitnessdesi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0