Nya PB på armarna - Dag 26


Återigen sätter jag nya rekord i mina träningspass. Å detta på kcal underskott återigen!
Bicepscurl med hantel kör jag idag på 26kg's hantlar, kontrollerat.
Bicepscurl med z-stång kör jag idag på 50kg, kontrollerat.
Detta från att ha startat med ungefär hälften utav dessa vikter under dietens början. Känns sjukt roligt!


Hade riktig pump i biceps och triceps efteråt också. Vilket syns än mer tydligt nu när man har deffat bort lite underhudsfett runt armarna.

Träningen går som sagt, mycket bra!

Imorgon är det rygg, med marklyft som inledning. Vilket kommer att försökas sätta nya rekord i igen. Jag ska upp i 200kg i den!

Kommentarer
Postat av: Johanna

gud vad kul attd e går så bra för dig! heja hej! =)

2008-12-06 @ 12:14:53
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0