Stagnerad och juluppehåll


Upptäckte nu att senast jag uppdaterade var i Söndags.

Emellan har jag haft innebandy i Måndags, tränade bröst,vader och armar igår, Tisdag.
Idag hade jag återigen axlar, mage och ryggpass. Sjukt skönt!

Dagsformen ligger för närvarande på 98 tunga kilon.

Jag har stagnerat lite på vikterna nu denna veckan, men det är nog bara naturligt. Jag siktar på att utvecklas ännu mera under 2009. Nu kommer ju juluppehållet med allt vad det innebär. Bland annat lite uppehåll i träningen och dieten. Ja, jag tänker synda. Men det gör inte så mycket. Jag har ingen bråska någonstans.

Nu ska jag kika runt lite på nätet, samt försöka hitta den där julklappen åt mig själv, Vad det är, det avslöjar jag efter nyår. Kul blir det i vilket fall.

På fredag är det benpasset!

Tills dess, keep it hard!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0