En grym Tisdag får avsluta 2008!


Idag har jag haft en grymt trevlig dag!

Började dagen med ett trevligt möte. Som för min del kommer betyda en omfattande omdirigering utav mitt arbetsliv.
Ekonomimässigt. Jag ser med tillförsikt fram emot ett helt outstanding 2009.

Har även nya planer gällande vart jag skall placera min träning. 550kr/mån är för dyrt för ett SATS medlemskap i mina ögon. Har börjat spåna på ett projekt i den delen som kan betyda gratis träning framöver. Mer om det under Januari.

Nu blir det packa inför en lugn och skön julhelg tillsammans med min gamle mor. Nej, Mamma heter det.

Njut nu utav god mat, god dricka och tänk bara på dina närmaste dessa dagar. Det skall jag göra! Träning och annat väsentligt får komma under 2009.

Trevlig kväll och God Jul, vi ses runt Annandag Jul här igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0