Diet Dag 5

Återkom aldrig igår. Jag vet. Förlåt. Men jag somnade faktiskt rätt så omgående efter jag skrev det där inlägget.

Dieten måste läggas om lite. Samma variabler, men med olika tider. Träningen kommer from Söndag läggas på morgonen. Detta för att jag ska kunna komma i säng i lagom tid på kvällen.

Sitter just nu och försöker få tillbaka den där riktiga träningsgnistan jag hade förr, genom att kolla på lite Pumping Iron och övriga klassiska byggarfilmer. Dem hjälpte mig väldigt mycket under förra dieten. Idag är det däremot själva träningen i sig som jag inte direkt längtar efter längre. Vet inte om det har med maten att göra. Men suget finns inte riktigt där än. Antar att det har lite med att göra att jag känner mig så sjukt svag i alla övningar nuförtiden.

Nej, nu får jag sluta älta problem och köra på ännu hårdare!

Vi ses där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0