Sköna Söndag

God morgon! Denna underbara Söndag!
Jag är hängig som få just nu, men efter gröten är det bara tuta och köra som vanligt!
Träningsvärken i benen är helt ofattbar. Men det gör inte så mkt. Man klarar sig så länge man inte behöver böja sig ned.

Morgonvikten idag, en vecka efter dietstart, var på 103,9kg. Det vill säga en nedgång på 1,4kg. Låt oss hoppas att det är mycket fettmassa då. Men det känns i alla fall som det.

Idag står det små muskelgrupper på schemat. Axlar & Mage ska få sig en genomkörare.

Vi ses i eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul att dieten går så bra...

Vaför så liten frukost undrar du... ja, det är den som gäller enligt kostschemat jag har fått så jag kör på det. Tycker det funkar bra! =)

2008-11-16 @ 11:46:45
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Desi

Tack för peppningen!! Den var välbehövlig.. Jag kopierade videon du lagt in, den var så jäkla bra. Hoppas inte det gjorde nåt.

Ha en superhärlig söndag!

2008-11-16 @ 14:35:31
URL: http://www.fitnessdesi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0