Innebandy, HIIT & XGF

Har precis kört 1½ timmes innebandy på liten plan. Helt stört vad kass kondition jag hade idag. Visserligen 2 veckor sedan jag spelade sist. Sen är jag lite tyngre än vad jag normalt brukar vara. Men kul att jag har sånt tryck i steget om jag vill i alla fall. Kanske ska börja köra lite HIIT (High Intensity Intervall Training). Det passar mig bra. Tror jag.

Ska ned med en XGF nu och sedan blir det lite protte innan läggdags. Idag har jag haft min ätardag. Men vill inte köra så satans mycket kalorier i alla fall. Magen blir helt cp av det. Hade hicka i säkert 1 timme efter innebandyn idag.

Imorgon är det möte på morgonen, sedan in på kontoret och arbeta av offertstocken samt ringa in lite nya möten. Måste lägga ett par sälj nu innan löning. Mycket utlägg under mars sen nämligen.



Nu kör vi! Ända in i mål! Som vanligt! Eller hur?


PS Kände den dära höftmuskeln för första gången idag, som sitter under där "bilringen" är. Den börjar blotta sig nu. Ett steg i rätt riktning liksom. DS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur var träningen då? Att ha hicka under träningen måste vara rätt så irriterande.



HIIT is the shit !!! Men ta det lugnt i början .

kram

Vanni

2009-02-16 @ 22:22:58
Postat av: Emil

Fick hickan efter träninge som tur var.

2009-02-16 @ 22:30:01
URL: http://hempo.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gud vilka bra tips du har hela tiden. ska definitivt testa det nästa gång för nu är det nästan olidligt!

2009-02-16 @ 23:13:47
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Emil

Johanna, ja det är ju bara att testa efter nästa benpass. Alternativt gå ut och gå en sväng redan nu och kör lite stretch efteråt. Tänk på att hålla hyfsat tempo i promenaden, så du blir lite varm i benen.

2009-02-16 @ 23:34:42
URL: http://hempo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0