JS-Dieten, Kostrådgivare & 130 dagar kvar

Vaknar idag och känner mig relativt pigg i kroppen. Låren är lite mörbultade, men annars känner jag mig stark och taggad inför dagens pass ute på SATS Arlanda. Då jag mer och mer har glidigt över till mat i pulverform, så tänker jag inom kort gå helt över till den s.k jordnötssmörs-dieten, även kallad js-diet. En diet utformad utav min coach och kostrådgivare, Sid Knutsson. Ni som vill kan läsa mer i hans blogg.

En av alla fördelarna med denna är att den är billig, den ger snabbare resultat, samt att man håller sig mätt och belåten. Man får dessutom, som om det inte vore nog, ett sjuhelsikes tryck i musklerna, tack vare saltet i jordnötssmöret. Nu kan man ju inte glida in och tro att det handlar om vanligt amerikanskt jordnötssmör. Det vi pratar om här är alltså en ekologisk variant, utan massa socker. Sid Knutsson håller även på att ta fram ett eget sådant, as we speak. Mer om det senare!

Nu, laddning i form utav mat, dagens pillerskörd, samt packa träningsväska.

Vi ses gott folk!

Kommentarer
Postat av: Piippo

Jadå så länge man äter frukt,sallad så man får i sig antioxidanter efter träningen och har en relativ nyttig kost så skadar det inte, men tack för att du är uppmärksam :)



och du har rätt långdistans är inte nödvändigt vis kondition, för mig gäller det egentligen bara om fettförbränning men jag har märkt att min kondition har skjutit i höjden pga. att springa milen en gång i veckan i 3 veckor :)

2009-02-01 @ 22:23:33
URL: http://alexispiippo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0