Nytt monsterpass med 128 dagar kvar

Tangerade mitt urprungliga rekord i bänkpressen idag. 120kg. Gjorde 3 reps. Kände att jag hade kunnat gjort fler i en vanlig fri bänk. Men stannade där, då det här bröstpasset kräver sin man för att orka genomföras.

Fick ett otroligt tryck idag också. Antar att det beror på jordnötssmöret. Har läst många som får bra pump utav det, så därför antar jag det. Saltet i det som ska skapa nåt enormt tryck sägs det.

Har tänkt gå en skön powerwalk nu på kvällen faktiskt. Den brukar ta ca 40-45 min beroende på tempo, och mäter ca 3,8km. En standard slinga som går runt mitt område där jag bor. Massor med natur och skön utsikt. Får ta någon bra bild därifrån en vacker dag.


Dagsformen Dag 1

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja fast grejen ar att Ikea ligger i burbank och det ar en bit... Sa pallar liksom inte kora dit enbart for att DE gjort ett misstag. Jag ska ringa o hora med dom :)

2009-02-04 @ 21:07:43
URL: http://sanna1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0