There is no Y in happiness

Har haft en fantastisk dag på jobbet idag. Allt har stämt, och gått min väg. Önskar att jag kan få till den här fokusen varenda dag. Jag har ett skönt flyt i allt jag gör för tillfället.

Träningen bestod idag utav 1½tim kardio i form utav innebandy. Hade ingen kondis alls.
Måste ut och bättra på den när det börjar bli varmt igen. I mina yngre tonår älskade jag att springa långt. Tyckte mer om långdistans än korta rundor. Mycket därför att jag var som bäst på det kanske.

I morgon är det rygg som står på schemat. Delta Gym skall intagas utav mig och min coach. Dieten påbörjas onsdag. Berättar mer imorgon kväll om hur den kommer gå till rent praktiskt, samt vad jag har för förväntningar och förhoppningar, samt några ord ifrån coachen.

Tills dess, ta hand om er där ute i kylan nu!

Kommentarer
Postat av: Bella Eklund

Sv: Ja visst är det, det är roligt när man hittar gammal musik som man gillade förr men nästan glömt idag. :-)

2009-02-03 @ 08:50:52
URL: http://bellaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0