Taggad!

Vilket nyår. Det var annorlunda för mig. Men jag trivdes och det blev så mysigt som jag hade väntat mig. Jag och Evelina gjorde egen middag, potatisgratäng och ryggbiff, med röd vinbärssås. Massor med mumsigt faktiskt.
Blev visserligen massor med potatisgratäng över, för vi gjorde lite mkt. Men det gick åt dagen efter i ett nafs. Nyårsdagen ska ju spenderas med mat och film. Vilket blev fallet.

Träning blev det även. Klockan 10:00 bar det iväg till SATS Arlanda för ett svettigt pass. Jag körde igenom ryggen, axlarna och magen fick sig även en liten genomkörare med tung belastning. Framsida lår avslutade jag med för att jag glömt bort benen i nästan en vecka nu. Så tre set med tung benpress, samt avslutning i bensparken, fick det bli. Skönt.

I dag fortsatte träningen med ytterligare ett bröstpass. Mest för att visa Peter det nya monsterpasset jag fick utav min coach i tisdags. Det är ett mördande pass för pectoralis major. Herregud! Så nu hoppas jag att det blir lite massaökning där. Tekniken är ändrad, och mer anpassad efter byggning. Känns riktigt kanon! Ökningarna känns.

I helgen är det planerad vila. Söndag kväll kanske bli ett pass helt dedikerat åt benen. Några riktigt tunga benpress-set, och några set knäböj skulle sitta fint. Låren börjar svara precis som jag vill just nu. Hårda som sten när jag tränar dem.

Måste ge musklerna lite föda nu!

Glöm aldrig - Sov, Ät, Träna, Väx, Väx, Väx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0