Denna dagen, ett liv

God Morgon! Då vare bara den här dagen kvar nu på mitt gamla liv. Kommer bli spännande. Känner en upprymdhet inom mig när jag tänker på hur kul det ska bli att äntligen komma i skaplig form. Känner mig lite som man gjorde när man var liten och det var kvällen innan julafton och man ska gå och lägga sig. Man vet att imorgon kommer jag bli glad.

Men jag känner också att det självklart kommer bli skapligt tungt att inte äta riktigt vad jag vill. Fast åt andra sidan så är jag inget kakmonster direkt som måste ha massa socker dygnet runt. Jag bara älskar att äta god och riktig mat. Men det tror jag kommer gynna mig inför tävlingen sedan när det gäller att bygga lite muskler.

Imorgon kommer första bilderna upp också, på dagsformen. Inget jag kommer känna mig stolt över direkt. Men det här ska ju ändå handla om nånting bra som händer med min kropp. Då får man inkludera vad som är sämre med den.

Nu ska jag äta lite mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0