Hälskoupdate Dag 10

Vilken dag. Startade med ett upplyftande möte på jobbet. Fick Steg1 utbildningen också. Blev riktigt taggad, och åkte till jobbet och tryckte in dagsmålet före lunch. Dvs på 1½ timme! Så på fredag blir det ändring i dagsmålet för min egen del.
Riktigt glad över detta.

Drog en aning tidigare från jobbet pga en tryckande huvudvärk, men bestämde mig ändå för att träna. Så tog bussen direkt till gymmet efter jag kommit fram till Väsby Station. Körde dagens pass som var armar. Grymt skönt att pumpa upp dem igen. Var länge sedan! Passet gick smidigt men lite fort tyckte jag. Så jag hoppade på cykeln i 20min efteråt. Svettades lite.

Pallrade mig hemåt, fick t.om en liten promenad ifrån stationen, för bussen gick inte under närmsta halvtimmen. Kallt var det, och blött på marken. Men all rörelse är bra rörelse, brukar jag säga!

Sitter nu här, har inte ens duschat, inte ätit. Men kycklingen är på tining. Ska passa på att steka morgondagens filé också, trots att jag är ledig ifrån jobbet. Skönt om man kan äta när det är planerat enligt schemat.
Imorgon är det ett av de tyngsta passen på hela veckan, ben. Så därför är det noga med kosten. Vill inte ha ett sämre resultat än förra veckan.

Kör hårt nu där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0