Kvällsupdate Dag 18 - Ben



Vågade inte riktigt panga på mer vikt i benböjet idag. Kände mig lite sliten i benen. Tror det har och göra med att jag står upp 9 timmar per dag och har inte riktigt vant mig ännu. Jag känner mig alltid lite stel inför benpassen, även om dem är dem roligaste.

Körde på som vanligt, samma vikter, ingen speciell ökning, men maten idag slarvades det lite med. Dagen har inte varit normal heller. Vanligen så slutar jag kl 19. Men idag fick vi sluta 16:30 pga diverse omständigheter, vilket gjorde att jag glömde min mellanmåls protte. Så känner mig lite uttorkad nu. Som att jag druckit för lite.
Brukar ju vanligtvis gå på toa säkert 10ggr/dag. Men idag kanske 3-4ggr.

Nåväl. Nattprotte nu och sen sängen. Ledig imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0