158 dagar kvar

Jisses, vilken soft dag det har varit idag. Jag sov ut riktigt länge. Sen har jag inte gjort något vettigt alls faktiskt. Ätit lite gott. Håller mitt kcal intag, dock.  Ligger för tillfället på 2000kcal på vilodagar, och 2500 på träningsdagar. Detta kommer såklart att strypas vid ungefär 100dagar kvar.
Sitter för stunden och kollar på Järfälla-AIK, i SIL. En rätt tam match hittils tycker jag. Får se inför 3e hur den artar sig. Men kvällens stora händelse är ju ändå finalen i junior-vm i hockeyn! Sverige - Kanada. Nedsläpp 01:30.
Träning imorgon också. Men först en vända förbi coachen. Sedan bär det av till Delta Gym, och veckans bröstpass.

NU TAR VI DOM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0