159 dagar kvar. Dieten kan börja!

Har börjat dieten lite smått idag. Går inte ut så hårt som jag har gjort tidigare. Detta för att klara hålla igång så länge som möjligt med den. Måste göra det till en vana.

Dagens kost har bestått utav följande godsaker:

Frukost: Omelett gjort på 3ägg, 60g kalkon, 1hackad tomat, 2 rivna potatisar

Före träning: 50g vassle/kaseinprotein
Tillskott: Rapid Pump, Kre-Alkalyn

Efter träning: En stor banan

Lunch: 100g Fullkornspasta & 240g kycklingfilé

Totalen på det jag ätit hittils blir alltså följande parametrar:
1415kcal, 139,1g Protein, 127g Kolhydrat, 36,9g Fett
(OBS! Detta är ett ca värde baserat på livsmedelsverkets siffror, samt det jag hade tillgängligt själv)

Med andra ord har jag ca 1000kcal kvar att knåpa ihop under dagens lopp. Vilket inte skall vara några problem.
Det blir några proteindrinkar till helt enkelt.


Ett armpass följde efter frukost. Vart ett bra pass. Fokuserat på teknik och att få in så mkt blod som möjligt till biceps & triceps. Vilket vi lyckades ganska bra med. Tycker jag. Ådrorna poppade ut rätt duktigt när avslutande övningarna i Cable Crossen var färdig.







Kommentarer
Postat av: Johanna

Lät som en riktigt god frukost och som om det är en man står sig på rätt länge... Lycka till nu! Jag håller tummarna!

2009-01-05 @ 12:16:56
URL: http://inshape,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0