Kosten med 152 dagar kvar

Tänkte delge er lite hur dagens kost har sett ut, en söndag som denna.
Är lite stolt att jag äter så pass bra trots att jag inte startat någon tävlingsdiet ännu. Visst jag "dietar" ur en normal människas syn, men för mig så är det bara en lite bättre kontroll på maten för tillfället, dessutom lättare att kontrollera eget käk, än att äta ute på restaurang etc för jämnan.

Kosten var det ja, here it goes:

Mål 1: 70g Fullkornsris, 6 stora Findus köttbullar, 50g vassle/kasein protein

Mål 2: 50g vassle/kasein protein

Mål 3 (innan träning): 70g vassle/kasein protein, 50g fullkornsris

Mål 4 (efter träning): 50g vassle/kasein protein, 2 bananer

Mål 5: 100g långkornigt ris, 287g kycklingfilé

Mål 6: 50g vassleprotein

Det ger en energibalans med följande parametrar:
Kcal: 2601,7 P: 251,1g K:261,1g F: 49,8g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0