Alströmer Trofén, Benböj & Åre




Det var någon som sa, att från och med nu skulle det bara bli ljusare för varje dag som går. Hur det går med den teorin, vet jag inte. I mina ögon är det bara mörker. Natt jävla svart....

Nåväl, nu ska jag inte negga ned hela det här inlägget. För idag har jag bestämt mig för att köra mitt benpass. Som jag dröjt med i nästan 2 veckor att köra. Straff på det.

Men idag ser jag fram emot att köra tunga benböj, verkligen krama ur framsida lår i bensparken.
 
Måste ju bli stark nu inför Åre. Sist jag åkte skidor, tränade jag extra benträning, och det var ett riktigt smart drag. Jag orkade åka hela dagar i streck och även kvällsåkning 2 gånger, direkt efter dagsåkningen, utan vila.


I Åre ska vi även ge oss på offpisten är det tänkt. Då krävs det starka lårmuskler.






Mindre än en vecka kvar nu innan satsningen börjar, emot Alströmer Trofén 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0