Mera filosofsnack


En av mina favoriter, Henrik Jansson

Snart kväll. Eller, ja, det är kväll i mina ögon i alla fall. Det är kolsvart ute och alla sitter hemma och jäser. Det i mina ögon, är definitionen utav kväll.
Hade ett helt INSANE bröst,vader & armpass i morse! Brösträningen känns bättre än på mycket mycket länge nu.
Kommer bli spännande att se vad jag ligger på i bänkpressen när jag kommer till SATS Väsby imorgon. Ska inte köra bröst igen, men tänker testa bänkpressen i vilket fall. Alternativt på tisdag, så man kan maxa.

Har börjat planera så smått vad som skall göras här hemma när Evelina flyttat ut. Dels så har jag stora planer med förrådet. Som skall användas till något mer användbart, än som lådförvaring. Återkommer i det ärendet. Bilder utlovas!

Ingen utgång i helgen för mig. Kryssningen och Juldagen fick räcka denna månad. Nu blir det lugnt för min del fram tills Trance Energy 09 & Monday Bar Spring Break Cruise. Annars är det 200% fokus på träning, hälsa och kost samt SÖMN!
Växa växa växa!

Ta hand om er där ute och träna ät & väx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0