Maxning, Nyårsnatt & Kräksjukan



Nyår idag då. Hade faktiskt nyårsplaner, men dem gick i stöpet igår pga kräksjukan. Så det ser ut att bli en ensam nyårsnatt på tu man hand. Ser inget fel i det heller visserligen. Bara piggare inför morgondagens ryggpass.
Men god mat, det ska jag äta.

Maxade i bänken igår. 110kg blev det. Riktigt nöjd faktiskt. Trodde dock jag skulle orka mer. Var på vippen att jag fick upp sista biten. Så jag tror en rättvis siffra blir 105kg.
Något som jag också var riktigt nöjd med, var mitt första pass på Delta Gym. Vilken skön stämning det var där. Alla var där för att träna. Inte fjutta. Som är så vanligt förekommande så man vill spy, inne på SATS anläggningar.
Många stora grabbar, och tjejer. Var en inspiration som hette duga.
Dessutom kostar årskortet där, typ hälften emot vad jag betalar idag till SATS.
Så kanske flyttar mig dit.

Detta blir nog sista inlägget för 2008. Har haft ett trevligt år tillsammans med er läsare.

Vi ses nästa år!

Gott Nytt År

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0