Kvällsupdate Dag 20

Haft en skön kväll med min gode vän Peter. Vi har ätit och tittat på lite film, samt snackat massa grabbsnack.
Länge sedan jag kopplat av på det sättet. Mycket bra för energin!

Imorgon är det jobb i Skärholmen igen som gäller. Fick schemat idag också, på det står det att jag ska stå i Skärholmen Mån & Tis!! 4 dagar på samma ställe vete tusan om jag pallar...
Ska försöka byta bort nåt utav dem.

Ingen träning idag som sagt. Men imorgon bär det av ut till SATS Arlanda om någon snäll sate vill följa med och förgylla min tillvaro med lite sällskap. Annars blir det som vanligt SATS Väsby. Axlar & Mage på schemat.

Mätning och vägning imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0