Klättring emot målet med 129 dagar kvar!

Det blir ett kort inlägg ikväll. Fokusen kvarstår i mitt liv. Livet börjar ta form, mot mina mål, med stormsteg.
Imorgon börjar JS-Dieten. Har alla varor hemma nu. Allt är förberett. Dieten är förberedd in i minsta detalj nu. Återkommer imorgon med före bilder, samt en mer detaljerad ingående plan hur denna skall gå till. Dieten är inte ursprungsformen utav JS Dieten, utan mera anpassad för en bodybuilder.

Som sagt återkommer imorgon. Har 3 möten på jobbet imorgon. 3 prospects. Nu kör vi. Ända in i mål!

Kommentarer
Postat av: joakim

Hejsan! Är intresserad av Js-dieten! kan du inte lägga upp en bild på jordnötssmörs förpackningen du äter av! Jag hittar inte varorna i någon affär här uppe i norrland.

2009-02-03 @ 22:25:47
Postat av: Emil

Det jordnötsmör jag äter kommer finnas till försäljning inom snar framtid. Det är min coach som tar fram det i skrivande stund. Gå in på hans sida www.fitnessguru.se så länge, så får du mer information där.

2009-02-03 @ 22:40:53
URL: http://hempo.blogg.se/
Postat av: Kitti

Det närmar sig med stormsteg kan man säga... :) Innan du vet ordet av det, så är tävlingen här. :P ler Laddad till tusen? =)

Och du har alla ben kvar efter Åre-svängen? =) Kramar

2009-02-04 @ 09:24:13
URL: http://mkitti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0