Lite dagsformssnack med 120 dagar kvar till tävling


Ska försöka mig på en wordpress-blogg så småningom, när jag börjar få ordning på mitt övriga liv.
Är inte så jättetaggad på bloggdelen för tillfället, men försöker slänga in en uppdatering lite då och då som ni märker.

Tänker hoppa in i gymmet imorgon igen. Blir nog inget lyfta skrot. Cyklar igång kroppen, lugnt och sakta istället. Vill bara känna att kroppen lever fortfarande liksom.

Yrheten har inte försvunnit ännu. Men gör mitt bästa med intag utav vitaminer & mineraler. Kunde dricka 6 liter vatten igår under eftermiddagen, men kände mig ändå uttorkad och törstig hela tiden. Varm som satan vart jag!

Tillbaka till sjuk-kuren!

Vi ses gott folk!

Kommentarer
Postat av: Desi

Ja, det är najs att få lyfta lite tyngd igen! Synd att du åkt på sjukdom mitt i dieten..så jäkla tråkigt. Ta det lugnt och lyssna på kroppen. Och drick Resorb :) Finns på apoteket! Krya på dig.

2009-02-12 @ 21:40:00
URL: http://www.fitnessdesi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0