156 dagar kvar


Armpass idag. Behövde utveckla mina triccar ordentligt. Känns som jag stannat av ordentligt på dem. Kör fullmag på pushdown i CC, även största hanteln på gymmet i skallkrossarn. Känns inte så utvecklande. Därför bad jag min käre coach om råd. Smal bänkpress. Vilket tryck jag fick! HELT SINNES BRA! Sitter nu så här 1½ timme efteråt med tryck i triceps!

Låter kanske lätt lyrisk nu, men det är verkligen en helt underbar känsla när man upptäcker en ny övning som verkligen fungerar på den muskeln det är tänkt.

Sitter och äter min kycklingfile med fullkorns protein pasta just nu framför Sing a Long på tv. En skön onsdagskväll.

Kommentarer
Postat av: Peter

SAAAAATAN NU KÖR VI!!!!!

2009-01-07 @ 19:39:50
Postat av: Desi

härligt!! Jobba på!

2009-01-07 @ 21:36:36
URL: http://www.fitnessdesi.blogspot.com
Postat av: Desi

Härlig känsla eller hur! Skönt med en coach som öppnar ögonen på en ibland ;)

2009-01-07 @ 21:38:16
URL: http://www.fitnessdesi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0