Jobba, jobba jobba!!!

Hallå mina läsare! Idag så har det varit ytterligare en dag i trötthetens tecken.
Jag mår verkligen inte bra utav att vara helt ledig ifrån träning ett helt dygn. Särskilt inte nu, när jag vant mig vid träning i någon form, i stort sett varje dag.

Min träningspartner följer inte med ikväll till gymmet.
Ska försöka knåpa ihop ett bra pass. Tror jag kör på SATS Väsby. Dem har ju i alla fall en vanlig fri stång.
Kan vara bra att ha vid en eventuell maxning i knäböj. Målet är 150kg.
Svagt, jag vet.

Återkommer under kvällen med lite nya bilder och kanske, kanske en liten film ifrån passet.

Kommentarer
Postat av: Nellie

Haha, jag gör hela 30 knäböj varje dag. Utan vikter, och har konstant träningsvärk! MONSTER!

2009-01-22 @ 20:31:36
URL: http://nellies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0