Hotel Anglais, Salongsberusad & 154 dagar kvar

Nu är jag faktiskt lite salongsberusad. Hör och häpna. Men jag föll lite för grupptrycket idag. Jag följde med på en after work-öl på Hotel Anglais med mina kollegor idag. Vilket blev förvandlades till tre öl. Jag skäms. Har ju lovat mig själv att skippa alkoholen fram tills tävlingen, med undantag för Trance Energy och Spring Break Cruise. Nåväl.
Det var i alla fall en trevlig tillställning. Där alla blev lite salongsberusade tror jag. Summa summarum,  kul att lära känna mina kollegor på lite privatare mark.

Ikväll ringde min träningspartner, Peter, 4 gånger under loppet av ca 40 minuter, och hade några "korta frågor", varje gång.
Det vi kom fram till efter dessa fyra samtal var att vi skall ta ett gemensamt träningspass imorgon förmiddag på SATS Arlanda. Axlar & Rygg står på schemat. Även Söndagen blir en träningsdag. Då med benen och mage på schemat.

Nu ska jag somna till några avsnitt utav Vänner Säsong 6.

Återkommer med uppdatering angående träningshelgen vecka 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0